priklady-resene:herni-framework

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
priklady-resene:herni-framework [2021/04/19 15:06] burespriklady-resene:herni-framework [2021/04/19 15:27] (aktuální) bures
Řádek 58: Řádek 58:
   * ''void update()'' - Tato funkce se volá před každým vykresleným snímkem. Typicky by měla obsahovat herní simulaci - pohyb, kolize, vstup z klávesnice, herní pravidla.   * ''void update()'' - Tato funkce se volá před každým vykresleným snímkem. Typicky by měla obsahovat herní simulaci - pohyb, kolize, vstup z klávesnice, herní pravidla.
   * ''void draw()'' - Tato funkce se stará o vykreslení každého herního snímku. Zde by jste měli obstarávat vykreslování herních assetů.   * ''void draw()'' - Tato funkce se stará o vykreslení každého herního snímku. Zde by jste měli obstarávat vykreslování herních assetů.
 +
 +===== ToDo =====
 +Seznam toho co Já Buracisko chci a musím předělat vylepšit v rámci další iterace.
 +  * Udělat jeden samostatný projekt, který pojme veškeré závislosti a odpadne tak nutnost managovat knihovny ručně - pravděpodobně vlastní mirror a kompilace v rámci projektu
 +  * Rozdělit frameworkové části kódu do okolních souborů s dokumentovaným API
 +  * Delta time do update/draw funkcí pro precizní pozicování
 +  * **Bomberman** like ukázkový project.
 +
  
  • priklady-resene/herni-framework.1618837560.txt.gz
  • Poslední úprava: 2021/04/19 15:06
  • autor: bures