priklady-resene:herni-framework

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
priklady-resene:herni-framework [2021/04/19 15:00] – [4) Konfigurace a vygenerování projektu] burespriklady-resene:herni-framework [2021/04/19 15:27] (aktuální) bures
Řádek 49: Řádek 49:
  
 ==== 4) Kompilace s puštění projektu ==== ==== 4) Kompilace s puštění projektu ====
-Jakmile se nám projekt otevře ve VS. Je třeba akorát nastavit náš projekt **TheGame** jako výchozí tím, že na něj v průzkumníku řešení klikneme pravým tlačítkem a vybereme **Nastavit jako spouštěný projekt**.+Jakmile se nám projekt otevře ve VS. Je třeba akorát nastavit náš projekt **TheGame** jako výchozí tím, že na něj v průzkumníku řešení klikneme pravým tlačítkem a vybereme **Nastavit jako spouštěný projekt**. Projekt lze následně sestavit, spustit a upravovat dle vašich přání.
  
 {{:priklady-resene:thegame.png?direct&400|}} {{:priklady-resene:thegame.png?direct&400|}}
 +
 +==== 5) Co dále? ====
 +Projekt má nyní 3 hlavní funkce, které stojí za vaší pozornost a kam by jste měli upřít svoji shanu, pokud chcete vytvořit nějaký vlastní gameplay:
 +  * ''void startGame()'' - Tato funkce se zavolá před začátkem samotné hry
 +  * ''void update()'' - Tato funkce se volá před každým vykresleným snímkem. Typicky by měla obsahovat herní simulaci - pohyb, kolize, vstup z klávesnice, herní pravidla.
 +  * ''void draw()'' - Tato funkce se stará o vykreslení každého herního snímku. Zde by jste měli obstarávat vykreslování herních assetů.
 +
 +===== ToDo =====
 +Seznam toho co Já Buracisko chci a musím předělat vylepšit v rámci další iterace.
 +  * Udělat jeden samostatný projekt, který pojme veškeré závislosti a odpadne tak nutnost managovat knihovny ručně - pravděpodobně vlastní mirror a kompilace v rámci projektu
 +  * Rozdělit frameworkové části kódu do okolních souborů s dokumentovaným API
 +  * Delta time do update/draw funkcí pro precizní pozicování
 +  * **Bomberman** like ukázkový project.
 +
  
  • priklady-resene/herni-framework.1618837240.txt.gz
  • Poslední úprava: 2021/04/19 15:00
  • autor: bures