Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verze | ||
priklady-resene:herni-framework [2021/04/19 15:00] – [4) Konfigurace a vygenerování projektu] bures | priklady-resene:herni-framework [2021/04/19 15:27] (aktuální) – bures | ||
---|---|---|---|
Řádek 49: | Řádek 49: | ||
==== 4) Kompilace s puštění projektu ==== | ==== 4) Kompilace s puštění projektu ==== | ||
- | Jakmile se nám projekt otevře ve VS. Je třeba akorát nastavit náš projekt **TheGame** jako výchozí tím, že na něj v průzkumníku řešení klikneme pravým tlačítkem a vybereme **Nastavit jako spouštěný projekt**. | + | Jakmile se nám projekt otevře ve VS. Je třeba akorát nastavit náš projekt **TheGame** jako výchozí tím, že na něj v průzkumníku řešení klikneme pravým tlačítkem a vybereme **Nastavit jako spouštěný projekt**. Projekt lze následně sestavit, spustit a upravovat dle vašich přání. |
{{: | {{: | ||
+ | |||
+ | ==== 5) Co dále? ==== | ||
+ | Projekt má nyní 3 hlavní funkce, které stojí za vaší pozornost a kam by jste měli upřít svoji shanu, pokud chcete vytvořit nějaký vlastní gameplay: | ||
+ | * '' | ||
+ | * '' | ||
+ | * '' | ||
+ | |||
+ | ===== ToDo ===== | ||
+ | Seznam toho co Já Buracisko chci a musím předělat vylepšit v rámci další iterace. | ||
+ | * Udělat jeden samostatný projekt, který pojme veškeré závislosti a odpadne tak nutnost managovat knihovny ručně - pravděpodobně vlastní mirror a kompilace v rámci projektu | ||
+ | * Rozdělit frameworkové části kódu do okolních souborů s dokumentovaným API | ||
+ | * Delta time do update/draw funkcí pro precizní pozicování | ||
+ | * **Bomberman** like ukázkový project. | ||
+ | |||