ccpp:chocolate-doom

Toto je starší verze dokumentu!


Jak na vlastní build Chocolate Doom

  1. Někde na disku si vytvoříme složku. Já si vytvořil C:/Development/ChocolateDoom. Ve škole použijte nějakou specifičtější složku kde můžete zapisovat - např. někde ve vašem profilu. Do této složky budeme umisťovat všechny následující potřebné soubory.
  2. Stáhneme si knihovny SDL2, SDL2_net a SDL2_mixer. Všechny tři stahujeme jako Development Libraries, verze Windows, zip, který má na konci -VC.zip
  3. Tyto knihovny rozbalíme do samostatných složek ve složce vytvořené v bodě 1. Pozor: Je nutné dát si při rozbalování pozor, aby nebyla složka dvojitá. Často se stane (speciálně u Windows), že se vytvoří složka s názvem zipu, v ní složka s názvem knihovny a teprve v ní samotné soubory. Pokud se tak stane, musíte dávat bedlivý pozor v dalších krocích, případně soubory přesunou o jednu úroveň výše.
  4. Ukázka pracovní složky a obsah jedné složky s knihovnou
  5. Otevřeme si Git (Git Bash Here) v našem pracovním adresáři a naklonujeme si zdrojový kód Chocolate Doom příkazem: git clone https://github.com/chocolate-doom/chocolate-doom.git. Pokud vše projde úspěšně, můžeme Git zavřít. Na obrázku je ukázka naklonovaného repozitářem se zdrojovým kódem.
  • ccpp/chocolate-doom.1630911337.txt.gz
  • Poslední úprava: 2021/09/06 08:55
  • autor: bures