Toto je starší verze dokumentu!
Jak na vlastní build Chocolate Doom
Co budeme potřebovat za SW
- Visual Studio, nebo jiný nástroj pro kompilaci (návod počítá s VS 2019)
- CMake (https://cmake.org/download/) - buď nainstalovaný v systému, nebo rozbalený někde na vašem disku
Postup
- Někde na disku si vytvoříme složku. Já si vytvořil C:/Development/ChocolateDoom. Ve škole použijte nějakou specifičtější složku kde můžete zapisovat - např. někde ve vašem profilu. Do této složky budeme umisťovat všechny následující potřebné soubory.
- Stáhneme si knihovny SDL2, SDL2_net a SDL2_mixer. Všechny tři stahujeme jako Development Libraries, verze Windows, zip, který má na konci -VC.zip
- Tyto knihovny rozbalíme do samostatných složek ve složce vytvořené v bodě 1. Pozor: Je nutné dát si při rozbalování pozor, aby nebyla složka dvojitá. Často se stane (speciálně u Windows), že se vytvoří složka s názvem zipu, v ní složka s názvem knihovny a teprve v ní samotné soubory. Pokud se tak stane, musíte dávat bedlivý pozor v dalších krocích, případně soubory přesunou o jednu úroveň výše.