ccpp:chocolate-doom

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
ccpp:chocolate-doom [2021/09/06 09:14] buresccpp:chocolate-doom [2021/09/06 09:24] (aktuální) bures
Řádek 21: Řádek 21:
   - Sestavíme projekt (CTRL+SHIFT+B)   - Sestavíme projekt (CTRL+SHIFT+B)
   - Výsledná aplikace bude ve složce **ChocolateDoom\build\src\Release**, nebo **ChocolateDoom\build\src\Debug** v závislosti na nastavení typu sestavení. {{:ccpp:chocolate-doom-built.png?direct&200|}}   - Výsledná aplikace bude ve složce **ChocolateDoom\build\src\Release**, nebo **ChocolateDoom\build\src\Debug** v závislosti na nastavení typu sestavení. {{:ccpp:chocolate-doom-built.png?direct&200|}}
 +===== Spuštění =====
 +Pro spuštění jsou za potřebí data samotné hry (grafiku, zvuky, levely) jedná se o **.wad** soubory. Tato data jsou chráněna autorským právem a k originálnímu Doom, nebo DoomII nejsou volně k dispozici. Pokud originální hru vlastníte, můžete se odkázat/ použít její wad soubor. Existuje však [[https://freedoom.github.io/download.html|Free Doom]] jehož .wad soubor můžete použít.
 +
 +Projekt je nastavený tak, že na systému Windows, nemůže automaticky najít knihovny potřebné pro spuštění. Nejjednodušší řešení je jejich manuální nakopírování z rozbalených složek do složky s **chocolate-doom.exe**. jedná se o soubory **SDL2.dll**, **SDL2_net.dll**, **SDL2_mixer.dll**
 +
 +Pro načtení .wad souboru je nejjednodušší ho zkopírovat do složky s **chocolate-doom.exe** a ten následně spustit.
  
  
  
  
  • ccpp/chocolate-doom.1630912461.txt.gz
  • Poslední úprava: 2021/09/06 09:14
  • autor: bures