ccpp:chocolate-doom

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
ccpp:chocolate-doom [2021/09/06 09:07] buresccpp:chocolate-doom [2021/09/06 09:24] (aktuální) bures
Řádek 16: Řádek 16:
   - Klikneme na **Configure**. V dialogovém okně vybereme náš kompilátor - **Visual Studio 16 2019**. A **Optional platform generator** nastavím na **Win32**. Viz obrázek. Po nastavené dáme Finish. **{{:ccpp:cmake-generator.png?direct&200|}}**   - Klikneme na **Configure**. V dialogovém okně vybereme náš kompilátor - **Visual Studio 16 2019**. A **Optional platform generator** nastavím na **Win32**. Viz obrázek. Po nastavené dáme Finish. **{{:ccpp:cmake-generator.png?direct&200|}}**
   - Dojde k několika "chybám", že nebyly nalezeny knihovny, které jsme dříve rozbalily. Musíme na ně uvést cesty ve střední části okna. Jedná se o řádky **SDL2_DIR**, **SDL2_MIXER_DIR** a **SDL2_NET_DIR**. Použijeme k tomu kopii (CTRL+C a CTRL+V) vesty z průzkumníka. Na obrázku ukázka výsledného nastavení. {{:ccpp:cmake-sdl2-libs.png?direct&200|}}   - Dojde k několika "chybám", že nebyly nalezeny knihovny, které jsme dříve rozbalily. Musíme na ně uvést cesty ve střední části okna. Jedná se o řádky **SDL2_DIR**, **SDL2_MIXER_DIR** a **SDL2_NET_DIR**. Použijeme k tomu kopii (CTRL+C a CTRL+V) vesty z průzkumníka. Na obrázku ukázka výsledného nastavení. {{:ccpp:cmake-sdl2-libs.png?direct&200|}}
 +  - Znovu klikneme na **Configure**, ve spodní části by měl poslední řádek říkat **Configuring done**.
 +  - Klikneme na **Generate**, ve spodní části by měl poslední řádek říkat **Generating done**.
 +  - Klikneme na **Open Project**. Mělo by se otevřít Visual Studio s naším Chocolate Doom projektem. CMake aplikaci můžeme následně zavřít.
 +  - Sestavíme projekt (CTRL+SHIFT+B)
 +  - Výsledná aplikace bude ve složce **ChocolateDoom\build\src\Release**, nebo **ChocolateDoom\build\src\Debug** v závislosti na nastavení typu sestavení. {{:ccpp:chocolate-doom-built.png?direct&200|}}
 +===== Spuštění =====
 +Pro spuštění jsou za potřebí data samotné hry (grafiku, zvuky, levely) jedná se o **.wad** soubory. Tato data jsou chráněna autorským právem a k originálnímu Doom, nebo DoomII nejsou volně k dispozici. Pokud originální hru vlastníte, můžete se odkázat/ použít její wad soubor. Existuje však [[https://freedoom.github.io/download.html|Free Doom]] jehož .wad soubor můžete použít.
 +
 +Projekt je nastavený tak, že na systému Windows, nemůže automaticky najít knihovny potřebné pro spuštění. Nejjednodušší řešení je jejich manuální nakopírování z rozbalených složek do složky s **chocolate-doom.exe**. jedná se o soubory **SDL2.dll**, **SDL2_net.dll**, **SDL2_mixer.dll**
 +
 +Pro načtení .wad souboru je nejjednodušší ho zkopírovat do složky s **chocolate-doom.exe** a ten následně spustit.
  
  
  
  
  • ccpp/chocolate-doom.1630912027.txt.gz
  • Poslední úprava: 2021/09/06 09:07
  • autor: bures