Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verze | ||
ccpp:chocolate-doom [2021/09/06 09:07] – bures | ccpp:chocolate-doom [2021/09/06 09:24] (aktuální) – bures | ||
---|---|---|---|
Řádek 16: | Řádek 16: | ||
- Klikneme na **Configure**. V dialogovém okně vybereme náš kompilátor - **Visual Studio 16 2019**. A **Optional platform generator** nastavím na **Win32**. Viz obrázek. Po nastavené dáme Finish. **{{: | - Klikneme na **Configure**. V dialogovém okně vybereme náš kompilátor - **Visual Studio 16 2019**. A **Optional platform generator** nastavím na **Win32**. Viz obrázek. Po nastavené dáme Finish. **{{: | ||
- Dojde k několika " | - Dojde k několika " | ||
+ | - Znovu klikneme na **Configure**, | ||
+ | - Klikneme na **Generate**, | ||
+ | - Klikneme na **Open Project**. Mělo by se otevřít Visual Studio s naším Chocolate Doom projektem. CMake aplikaci můžeme následně zavřít. | ||
+ | - Sestavíme projekt (CTRL+SHIFT+B) | ||
+ | - Výsledná aplikace bude ve složce **ChocolateDoom\build\src\Release**, | ||
+ | ===== Spuštění ===== | ||
+ | Pro spuštění jsou za potřebí data samotné hry (grafiku, zvuky, levely) jedná se o **.wad** soubory. Tato data jsou chráněna autorským právem a k originálnímu Doom, nebo DoomII nejsou volně k dispozici. Pokud originální hru vlastníte, můžete se odkázat/ použít její wad soubor. Existuje však [[https:// | ||
+ | |||
+ | Projekt je nastavený tak, že na systému Windows, nemůže automaticky najít knihovny potřebné pro spuštění. Nejjednodušší řešení je jejich manuální nakopírování z rozbalených složek do složky s **chocolate-doom.exe**. jedná se o soubory **SDL2.dll**, | ||
+ | |||
+ | Pro načtení .wad souboru je nejjednodušší ho zkopírovat do složky s **chocolate-doom.exe** a ten následně spustit. | ||